WhatsApp Business

Kan je met WhatsApp videobellen via de website?

Emiel Kolk

Wil je met website bezoekers kunnen videobellen via de website? Met de Futy WhatsApp chat widget op je website is het mogelijk om bezoekers laagdrempelig om te zetten in WhatsApp gesprekken.

Kan je videobellen met WhatsApp Business?

Met de gratis WhatsApp Business app is het mogelijk om te videobellen met klanten. Eventueel kan dit zelfs met een vast telefoonnummer in WhatsApp. Dit is een goede manier om elkaar op afstand te leren kennen.

Probeer de WhatsApp widget van Futy uit op jouw website

Geen betalingsgegevens nodig

Optimaal bereikbaar zijn via de website

Door de veranderingen in onze 1,5 meter samenleving is het extra belangrijk om op afstand goed bereikbaar te zijn. Met de WhatsApp widget of de Futy WhatsApp Leadbot, bied je bezoekers eenvoudig de mogelijkheid om contact op te nemen via de website. Hierdoor kunnen ze een vraag stellen via WhatsApp. Op het moment dat het WhatsApp gesprek gestart is, heb je de mogelijk om er een video gesprek van te maken.

Wanneer een bezoeker interesse heeft om iets te kopen, is het belangrijk om op afstand zijn vertrouwen te winnen. Met een videocall zou je dit vertrouwen kunnen winnen. Voor veel mensen is het spannend om een aankoop te doen op afstand, via de website. Dan is het toch fijn dat je door contact via WhatsApp een goed gevoel krijgt bij een bedrijf.

whatsapp chat bot website

Videobellen met WhatsApp

Persoonlijk vind ik het erg fijn om met klanten te kunnen videobellen via WhatsApp. Zo leer ik mijn klanten beter kennen. Hierdoor weet ik wat er bij mijn klanten speelt. Bovendien kan ik ondanks de 1,5 meter samenleving even gezellig een praatje maken en nieuwe mensen leren kennen. Videobellen is een van de 7 belangrijke voordelen van WhatsApp Business.

WhatsApp Business koppelen aan je website

Met de Futy WhatsApp widget is het eenvoudig om WhatsApp aan je website te koppelen. We hebben de WhatsApp widget beschikbaar gemaakt voor elke website. Via onze handleiding 'WhatsApp widget installeren website' is hij binnen 5 minuten geïnstalleerd. Gemiddeld zorgt de WhatsApp chat widget voor een stijging van +300% in het aantal contactaanvragen via de website. Lees hier alle voordelen van een WhatsApp chat op website.

Gratis WhatsApp Business app

Vragen over WhatsApp Business

Hoe koppel je WhatsApp aan een vast telefoonnummer?

Is WhatsApp Business gratis te gebruiken?

Hoe koppel ik WhatsApp aan mijn website?

Op welke systemen werkt de WhatsApp chat widget?